| 000 | 01591nam a2200241 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 008 | 230119s2018 sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
| 017 | _aM-13710-2018 | ||
| 020 | _a9788494316791 | ||
| 080 | _a1 | ||
| 100 |
_aDuthie, Ellen _eaut _916340 |
||
| 245 |
_aPellízcame _bFilosofía virtual para todas las edades: _c/Ellen Duthie; ilustraciones: Daniela Martagón |
||
| 250 | _a2º ed. | ||
| 260 |
_aMadrid _b: Wonder ponder _c, 2020 |
||
| 300 |
_c18cm.; _a40p |
||
| 520 | 3 | _aO novo título da serie parécenos o máis filosófico, pero tamén o máis literario ata a data. Ofrece moitas oportunidades para os lectores máis novos e máis maiores de explorar as diferenzas entre o que é "de verdade" e o que é "de mentira", os nosos sentidos e os que nos din achega do mundo, e para preguntarse se poderiamos ou non estar a soñar. A través de escenas curiosas e preguntas intrigantes, convida á reflexión e ao diálogo, estimulando o desenvolvemento dun pensamento propio e facilitando a construción dun mapa visual e conceptual do tema abordado. Abre, mira e pensa! Contén 14 láminas con escenas que dan moito que pensar, para ler e xogar só ou en compañía, máis de 100 preguntas para mentes intrépidas, 3 láminas para crear as túas propias escenas, breve guía para nenos e adultos, proposta de uso e un póster. | |
| 521 |
_aPRI34 _aTER |
||
| 650 |
_aFilosofía _93103 |
||
| 650 |
_aLibro xogo _926229 |
||
| 650 |
_aPensamento _919000 |
||
| 650 |
_aImaxinación _91578 |
||
| 856 | _uhttps://www.casadellibro.com/libro-pellizcame/9788494316791/6563702 | ||