000 | 01938nam a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 221116s2022 sp ||||e |||| ||| ||glg d | ||
017 | _aC 397-2022 | ||
020 | _a978-84-87668-54-8 | ||
080 | _a615.322 | ||
080 | _a581.9 | ||
100 |
_aLópez-Sández, María _eaut _978560 |
||
245 |
_aHerbario de Rosalía de Castro _b: nasín cando as prantas nasen _c/ [María López-Sández, Mª Isabel Fraga Vila ; e Miguel Fraga Vila (fotografía)] |
||
260 |
_a[A Matanza, Padrón] _b: Fundación Rosalía de Castro _c, 2022 |
||
300 |
_a207 p. _b: il. cor _c; 20 x 22 cm |
||
500 | _aBibliografía: p. 197-199 | ||
500 | _aÍndice | ||
520 | 3 | _aRosalía de Castro converteuse nunha das grandes cantoras da nosa paisaxe. A súa obra mestura, de xeito maxistral, tres ingredientes (as xentes, a natureza e o idioma), combinados a través dun tratamento que, sen renunciar á orixinalidade, entronca cos profundos cambios culturais que no século XIX reconfiguraron a relación do ser humano co medio. Os seus versos, en perpetuo diálogo cos elementos máis humildes, renden tributo á rosa e eleban o carballo ao papel e símbolo sagrado. Os toxos, as silveiras, as flores ventureiras, as herbas do camposanto e os valados e hortalizas como a verza e cereais coma o trigo son protagonistas do seu proceso de creación. A evanescencia da rosa, a permanencia da árbore, o existencial, o amoroso e o colectivo fúndense na paisaxe que transita nas súas páxinas e que hoxe, desde os eidos floridos que ela cantou, evoca en nós ecos dos seus versos. | |
521 | _aPRI34 | ||
521 | _aTER | ||
521 | _aESO12 | ||
521 | _aESO34 | ||
521 | _aBAC | ||
521 | _aFOP | ||
600 |
_aCastro, Rosalía de _d1837-1885 _9112690 |
||
650 |
_aPlantas medicinais _964014 |
||
700 |
_aFraga Vila, Mª Isabel _eaut _978562 |
||
700 |
_aFraga Vila, Miguel _epht _978563 |
||
710 |
_aFundación Rosalía de Castro _938465 |