000 01745nam a2200265 i 4500
008 160201s2015 sp g spa
017 _aB 26832-2015
020 _a9788499217918
080 1 _a37
100 _aLluch, Gemma
_eaut
_969919
245 0 _aLeer en el centro escolar
_b: el plan de lectura
_c/ Gemma Lluch
250 _a1ª ed
260 _aBarcelona
_b: Octaedro
_c, 2015
300 _a155 p.
_b: b/n
_c; 21cm
490 _aRecursos educativos
520 3 _a Ser lector competente é imprescindible na actualidade para satisfacer necesidades persoais, actuar como cidadáns responsables, alcanzar os obxectivos académicos, lograr a cualificación profesional e seguir aprendendo ao longo da vida. A competencia lectora inclúe destrezas moi complexas que ata hai varias décadas eran logradas unicamente por unha minoría da poboación e que na actualidade constitúen un obxectivo básico en todos os niveis escolares. A magnitude deste obxectivo incita a promover, nos centros, plans de lectura que impliquen a toda a comunidade educativa. Este libro está concibido como unha axuda para elaborar e poñer en marcha os plans de lectura nos centros escolares: defínese o marco conceptual no que se pode basear o plan, danse criterios para analizar o marco contextual ao que se han de adecuar as accións programadas, descríbense estas accións e proporciónanse criterios e medios para a súa avaliación.
650 _aBibliotecas
_916033
650 _aLectura
_9146
650 _aDidáctica
_910867
650 _aEducación
_9294267
700 _aZayas Hernando, Felipe
_eaut
_9294268
856 4 0 _uhttps://octaedro.com/libro/leer-en-el-centro-escolar/
997 _e2