¿Cómo aprendemos? : una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza / Héctor Ruiz Martín.
por Ruiz Martín, Héctor. 1980- [autor/a].
Tipo: LibroSeries: (Educación básica en evidencias (Graó) ; 01); (Fundamentos de la educación (Graó).Editor: Barcelona : Graó , 2021 Edición: 3ª ed.Descrición: 326 p. : il., graf. br. e n. ; 24 cm.ISBN: 978-84-18058-05-9.Materia(s): Aprendizaxe | Pedagoxía -- Investigación | Psicoloxía da EducaciónResumo: Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | CEIP Emilia Pardo Bazán Sala préstamo | 37 RUI cóm | Prestado | Adultos | 07/01/2025 | CEC085000014946 |
|
Bibliografía: p. 309-326
Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.