Vista normal Vista MARC Vista ISBD

¿Cómo aprendemos? : una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza / Héctor Ruiz Martín.

por Ruiz Martín, Héctor. 1980- [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: (Educación básica en evidencias (Graó) ; 01); (Fundamentos de la educación (Graó).Editor: Barcelona : Graó , 2021 Edición: 3ª ed.Descrición: 326 p. : il., graf. br. e n. ; 24 cm.ISBN: 978-84-18058-05-9.Materia(s): Aprendizaxe | Pedagoxía -- Investigación | Psicoloxía da EducaciónResumo: Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable CEIP Emilia Pardo Bazán
Sala préstamo
37 RUI cóm Prestado Adultos 07/01/2025 CEC085000014946

Bibliografía: p. 309-326

Este libro aproxímanos de maneira rigorosa, pero tamén amena e accesible, aos coñecementos científicos que obtivemos acerca das accións e as circunstancias que promoven a aprendizaxe no contexto educativo. Así, expóñense desde os mecanismos cognitivos que rexen a memoria e a aprendizaxe ata os factores socioemocionais que inflúen na motivación e no desempeño dos estudantes. Ademais, detállase a investigación relativa aos procesos crave do ensino, tales como o feedback e a avaliación, e dedícase unha especial atención á autorregulación da aprendizaxe e a súa relación co éxito escolar e académico. En definitiva, o seu obxectivo é achegar os principios baseados na evidencia científica sobre como aprendemos, para que poidan servir para fundamentar as prácticas educativas máis aló da experiencia persoal.

Coa tecnoloxía Koha